dinsdag 25 september 2007

Helaas nog geen internet

Beste lezers,
Via deze weg wil ik jullie even laten weten dat we inmiddels met groot genoegen in ons nieuwe huis zitten. Maar helaas nog geen internet hebben, waarschijnlijk de komende twee weken. Deze blog maak ik even snel op het werk. Ik heb het licht uitgedaan, zie je me al zitten in de schemer achter een verlicht schermpje in een donkere werkplaats? Maar anders blijven de klanten komen. De reden van deze blog is met name even aan te geven dat de blog voor de komende twee weken niet geupdate zal worden en ook jullie mailtjes niet zo snel meer beantwoord zullen worden. We lezen wel af en toe tussen het werk door nog wat hoor. En kunnen dan eventueel ook reageren. Maar het gemak van het internet is voor ons even weg. Nu ga ik naar huis en mij vrouwtje vertellen dat ik net weer fooi heb gehad, deze keer zelfs 200 kronen, meer dan 20 euro!
Groetjes allemaal, we gaan nu even uitrusten, want moe zijn we na zo´n weekend.
Hej dÄ

Geen opmerkingen: